Marketingo tekstų rašymas

Marketingas – tai rinkodara. Nors žodis market paprastai susiejamas su turgumi, verslo ir reklamų pasaulyje jo reikšmė platesnė – vieta, kur vyksta mainai, laikomas visas pasaulis, kiekvieno žmogaus prisidėjimas prie prekių ar paslaugų pirkimo bei pardavimo/teikimo. Galima sakyti, jog prekyba, mainai yra viena iš pasaulio varomųjų jėgų. Todėl natūralu, jog stengiamasi akcentuoti prekės/paslaugos geriausias savybes, pasiekti vartotojų širdis ir protus. To pasiekiama marketingo tekstų pagalba.

Marketingo tekstų rašymas vyksta turint vieną tikslą. Tai efektyvus prekių/paslaugų arba įmonės pristatymas, įvaizdžio gerinimas arba formavimas. Minėtas žanras sutinkamas labai dažnai ir įvairiose vietose. Pora pavyzdžių – įmonės aprašymas internetiniame puslapyje, elektroniniu paštu siunčiami naujienlaiškiai.

Kadangi marketingo tikslams skirtas tekstas skaitytoją turi užkabinti, savo srities profesionalų darbas apima kur kas daugiau nei rišlų sakinių sudėliojimą. Žinoma, pastarasis aspektas išties svarbus, tačiau tai tik dalis visumos. Daug pastangų dedama norint surinkti ir skrupulingai išanalizuoti informacijos klodus. Tuomet nepakanka paprasto aprašymo – klientas turi suprasti, apie kokią produktų įsigijimo ar pasinaudojimo paslaugomis naudą sukasi kalba.

Pasauliui nuolat modernėjant, labai svarbi tampa virtualioji erdvė. Marketingo tekstų rašymas dažnai būna nukreiptas internetinių svetainių link. Čia svarbu ne tik kalbos taisyklingumas ar įtaigumas, bet ir draugiškumas SEO požiūriu. Rašytojai turi išsiaiškinti, kokie raktažodžiai būtų patys tinkamiausi, ir kartu išlaviruoti tarp per daug ir per mažai. Net, rodos, tokie smulkūs dalykai kaip pavadinimai atidžiai išnagrinėjami dėl rezultato pagerinimo. Ir visa tai dėl vieno tikslo, kurį būtų galima pavadinti efektyviu produkto/paslaugos/įmonės pateikimu klientui.

Labai svarbu, kad klientai paieškos sistemose atrastų įmonę. Įgudę marketingo tekstų rašytojai žino, kaip tai padaryti, kad tekstas neprarastų geros formos ir neiškryptų iš logikos rėmų. O pastarasis uždavinys neatrodo komplikuotas tik tada, kai rašymu užsiima asmuo, mokęsis marketingo subtilybes arba dirbantis kartu su šios srities profesionalu.

Mes tai ir siūlome – profesionalumą, paremtą žiniomis, patirtimi, tikslingu ėjimu aukščiausio rezultato link.

, , ,